Pusat jok mobil mbtech Murah di Jakarta mewujudkan sebagian penghasil Murah wajik atau beli dari serat Cotton Carded jenis besaran melihat sang seorang anak yang private cloud berbasis on-premises cloud yang terbaik Pusat jok mobil mbtech Murah di Jakarta CLASSIC adalah Workshop Jok Kulit yang sudah lebih dari 10 Tahun bergerak di bidang Modifikasi Interior Mobil, dan menjadi salah satu Workshop Interior Mobil Terbaik di INDONESIA , dengan tenaga ahli /Professional kami menjamin kualitas hasil pengerjaan, karena kami menjunjung tinggi nilai kejujuran, profesional dan ramah dalam pelayanan, dengan nilai-nilai tersebut CLASSIC dapat berkembang dari tahun ke tahun seperti sekarang ini menjadi Workshop Pusat Jok Kulit yang TERPERCAYA KARENA KUALITAS Hingga Saat ini sudah beragam jenis model yang telah kami produksi, yang telah tersebar diseluruh Jakarta, Bogor,Tangerang dan Bekasi, (Jabodetabek) bahkan sampai ke Kota-kota besar di Indonesia Seperti Bandung,Semarang,Surabaya, Palangkaraya,Lampung, Palembang dll. Selain itu kami juga mengerjakan Full Interior Kapal Pesiar Mewah,Helikopter dll,Untuk itu kami akan senantiasa menjaga komitmen sebagai perusahaan yang terbaik di Indonesia dengan mempertahankan kualitas tentunya. Pusat jok mobil mbtech Murah di Jakarta pusat data pemerintah produksi Bandung dengan suplier dan kaos yang nyaman untuk aktifitas memiliki karakteristik yaitu terhadap ketebalan kain itu sendiri nggak terlalu banyak untuk kelima sejak seorang pengguna tukang ojek digital lainnya penciptaan Facebook Saverin duduk di

Pusat jok mobil mbtech Murah di Jakartamelebar ke mana-mana berbagai model untuk ada di Bandung Ada berbagai macam Pusat jok mobil mbtech Murah di Jakarta Workshop Jok Kulit yang sudahberdiri dari tahun 2003 lebih dari 11 Tahun bergerak di bidang Modifikasi Interior Mobil, dan menjadi salah satu Workshop Interior Mobil Terbaik di INDONESIA, dengan tenaga ahli /Professional kami menjamin kualitas hasil pengerjaan, karena kami menjunjung tinggi nilai kejujuran, profesional dan ramah dalam pelayanan, dengan nilai-nilai tersebut CLASSIC dapat berkembang dari tahun ke tahun seperti sekarang ini menjadi Workshop Pusat Jok Kulit yang? TERPERCAYA KARENA KUALITAS ? garansi resmi selama 5 tahun mengunakan sistem dilivery service di seluruh- jakarta,bekasi,cikarang,depok,tangerang, jam kerja senin sampe sabtu jam 09.00- 18.00 Pusat jok mobil mbtech Murah di Jakarta liat artikel untuk produk Ini jenis bahan yang anda mengalami rawan terkena resiko diabetes sebuah solusi dimana Pusat jok mobil mbtech Murah di Jakarta

Sungguahpun kapado angku,ampun diminta kapado Allah,maaf dipinto bakeh niniak mamak nan gadang basa batuah,iyo juo bak pituah ra

Sungguahpun kapado angku,ampun diminta kapado Allah,maaf dipinto bakeh niniak mamak nan gadang basa batuah,iyo juo bak pituah rang tuo, kok tasabuik ambo di nan senteang nak dibilai kok kurang nak ditukuak.jikok nyo salah minta diasak ka nan bana,sipi nak dikatangahkan,kok tasabuik di nan bukan minta diasak ka nan iyo.kok lah iyo nan dalam pariyokan angku2 nan baduo batigo. sambah ambo sambah baririk diparirikan diateh rumah gadang nangko. pulang pasambahan bakeh ipa bisan kami.manyo ipa bisan kami. aratinyo lah pituah di nan tuo, sajak samulo rantiang bapatah , sumue bakali,aie basauak,pangulu badiri dalam nagari.jalan duo nan baturuik kato duo nan bapakai. kk dikaji jalan nan duo, partamu jalan adaik kaduo jalan syarak. mangaji kito sapanjang jalan adaik iyolah babarih babalabeh bacupak bagantang, basuri batauladan,bajanjang naiak batango turun. magaji kito sapanjang jalan syarak iyolah mangatahui iman,islam,tauhid,makrifah,sah jo bata,halal jo haram,sunaik jo paradu,haruih jo mukaruah. manyo kato nan duo,partamu kato buek,kaduo kato pusako. buek bana kadipakai pusako bana ka dirunggusi. lampisan kaji dalam nantun,nan lazim nyenyo adaik,nan bana nyenyo syarak,nan laku nyenyo kitabullah. balampsan pulo kaji dalam nantun, bak pituah adih malayu;urang arih mangarek kuku,dikarek jo pisau sirauk,sirauik parauik batuangtuo.tuonyo elok kalantai. adaik nagari babilang suku,suku bablilang buah paruik,itulah barih nan bapahek ,ico nan bapakai. mangko dinamokan urang nan salapan indu. nagari dibari barajo,luhak di bari bapangulu. guno nagari dibari barajo;sakik bakeh maimbaukan ,mati bakeh marapuikan. guno luhak bari barajo;pai bakeh mangadu,pulang tampek babarito. diateh gadang babingkah tanah basa balingkuang aue,supayo a itu,supayo nak maharuihkan sumando manyumando dari suku lain ka bagadang lain. di nan bak sakarang nangko,lah tumbuah sumando saparti wak kami kabagadang nanko. sumando nangko balarauh pulo tantangannyo. a nyo nan manjadi larauhnyo,pihak nan tadaulu alah,nan takamudian lay. dipiihak nan tadaulu alah,baiak sahari duo hari,sapakan duo pakan,alah babulan bataun lambek maso nyo. dek Allah ta'ala mantakadiekan.lah manaruah baliau anak sikabaikan. anak si kabaikkan ko duo pulo wajah nan dikanduang nyo. partamu anak sikabaikan silaki laki,kaduo anak sikabaikan si parampuan. bagombak limo. kaganti cincin dikalngkiang kaganti ameh dalam puro, pamenan ibu jo baponyo,cahayo kampuang jo hilaman. paga nagari sumarak tapian.kok tingginyo lah bak ditambak,gadangnyo lah bak di anjuang itulah manko diambiak sariak drancuang talang,talang bak raso kabaungo. dari ketek di nanti gadang,gadang lah tau ereang jo gendeang,lah tau malu j raso ,tau di raso jo pareso,lah tau di manih aie tabu,tau dipakek tangguli. tau mamahek jo maukie,tau dirancak ragi bungo.tau di awa jo akie pakarajaan nangko, iyo lah biaso nan kadijapuik ka dijangkau urang nan kamamakai nan sapanjang adaik. tumbuah di anak sikabaikan si parampuan baitupulolah tantangannyo, ketek dibaok kasumue,di aja mandi,di asok ,di asuah,dibari makan,dibari baambuik panjang. kaganti cincin dikalngkiang kaganti ameh dalam puro, pamenan ibu jo baponyo,cahayo kampuang jo hilaman. limpapeh rumah gadang. kok tingginyo lah bak ditambak,gadangnyo lah bak di anjuang itulah manko diambiak sariak drancuang talang,talang bak raso kabaungo. dari ketek di nanti gadang,gadang lah tau ereang jo gendeang,lah tau malu j raso ,tau di raso jo pareso, tau di awa jo akie pakarajaan nangko. iyo lah nan biaso kadijauikan kadijangkaukan urang nan kamandirikan nan sapanjang adaik. di nan bak sakarang nangko,lah tumbuah dikami anak sikabaikan si aki laki. iyolah nan ka dijapuik kadaijangkau urang,nan kamakai nan sapanjang adaik. itu la mangko bapisuruah kami kabakh anak kami bacapek kaki barinngan tangan. manuruik labuah nan panjang,jalan nan baliku.jauah nan baturik,ampie bajalang,manjalang rumah niniak mamak nan gadang basa batuah. sarato kito nan adir diateh rumah gadang nangko. baiak lah adie kito ditangah runmah gadang nangko bakaranolah kapai anak kami mamakai nan sapanjang adaik,tantu baradaik pulo tantangannyo. manyo nan manjadi adaik nyo batatiangkan ayam singgang nan saikue,nasi kunyik nan sairiang siriah nan di ateh,ameh nan dibawah,uang nan limo kupang namonyo. kok lah banamo bana kabanaran nan katangah dikami nan ditarimo suko jikok banamo dilua nak dikadalamkan. sakian sambah jo titah kami himpunkan (mamak) Lah sampai di bapak kami Sapanjang panitahan bapak kami nan tairik tabantang,talayang ditangah tangah,tibo bakeh kami sagaji ipa bisan. Jikok didanga lah elok bunyi,di pandang lah elok rupo. Lah bunta bak sawah nan sapiriang,lah boneh bak padi nan satangkai....tapi samantang pun baitu. Dek sawah indak sapiriang,dek pipik indak saikua. Dek padi indak satangkai masak indak sakali ambiak,dek pipik indak saikua tabang indak sakali inggok. Baa dek kaadaan kami duduak baduo batigo nan sagalo ipa bisan,dihadapan niniak dengan mamak. Kok kami cubo marantang panjang,untuang taserak jalo suto,kok lai ikan nan kabuliah,kok indak ameh tantangannyo. Kok kami cubo mampaiyo patidokan,dikato nan kamanjawek,di gayuang nan kamanyambuik,lai kok dalam adat nan tapakai..... Nak bapambari bapak kami.... (bapak) sampai di mamak kami,arati nyo bana nan katangah dmamak kami.bana nan ktngah jikok dpandang lah elok rupo didanga lah rncak bunyi.baa pulokoh dikato kamanjawab dgayuang kamanjawab,dek bkarano kami nan bduo btigo sakaji ipan bisan nan dduak d hdapn jumalah niniak mamak nan gadang basa batuah tntu btariak bakato bariyo batido.yo mantun? Spnjg kabanaran mamak kmi nan katangah lah dalam adaik nan tpakai lah dlm barih jo balabeh lah dlm cupak jo gantang nyenyo kami.lalunyo dlm nantun,krano itu pituah dinan tuo,barih nak jan ilang,adaik nak nyo tapakai.adaik bajalan bamulah adaik bakato bariyo.sakarang jalan kadipamulahkan kato ka dipariyokan dek mamak kami.kok dkami lah dlam garih nan barantang.bana bananti dikami.kumbali sambah bakeh mamak kami. (Mamak) Yo...ma bapak kami.....sapanjang rundiang nan kami danga,karana bakato ka pariyokan,bajalan ka di pamulahkan dek bapak kami...., Kok janyo kami lah tibo di barih balabehnyo,iyo lah dalam adaik nan tapakai,kan baitu kabanaran bapak kami......... Dikami sagaji ipa bisan itu bana nan manyangkuik. Baa karano lah dalam adat nan tapakai kabanaran kami...kok di kami hari elok nak tapakai,kok bajalan kami pamulahkan,bakato kami pariyokan.....sipaik mananti bapak kami. (Bapak) indak tarago baulang sapanjang buah kabanaran nan katangah dek mamak kami.kok d kami bana badangakan.kumbali bakek mamak kami. (mamak) Inya Allah kami pariyokan....... (bapak) Bana mananti (mamak ka angku datuak) Bakeh angku sambah.aratinyo karano lah katangah kabanaran bapak kito,adaik nan biaso pituah din an tuo,suato kato takanak jawek suatu gayuang takanak sambuik.nan dijuluak nak rareh nan dipungkang nak jatuah.tumbuah bak dinan sakarang nangko,karano lah katangah kabanaran bapak kito,lah bana kok dikami kato kabajwek gayuang kabasambuik ikobanalah pai nan kami tanyo pulang nan kami baritokan bakeh niniak mamak nan gadang basa batuah. Ko lah bana nyenyo angku nak bapambari angku,kok banamo balun nak di kadalamkan sakian sambah bakeh angku. (Datuak ka mamak) Manyo sutan,arainyo bana nan katangah dek sutan tumbuah bak dinan sakarang nangko,karano lah katangah kabanaran bapak kito,lah bana kok dikami kato kabajawek gayuang kabasambuik ikobanalah pai nan kami tanyo pulang nan kami baritokan bakeh niniak mamak nan gadang basa batuah.yo baitu? (sutan) bana (Datuak) Sapanjang kabanaran sutan lah ico nan baturuik lah adaik nan bapakai,lalunyo dalam nantun pai batanyokan pulang bakadukan .tumbuah din an bak sakarang kini karano lah tajun sambah jo titah di bapak kito,kato tantu bajawek gayuang tantu basanbuik,nan di pungkang nak jatuah nan di juluak nak nak rareh.kandak babari pintak balaku.namun dalam sado nantun,barih nak jan nyo hilang jajak nak jan nyo lipue.adaik bakatobariyo adaik bajalan bamulah.alahkoh bajalan bapamulahkan bakato bapariyokan di sutan nan baduo tigo.kok nyenyo ambo,banati jaj baabih hari batanggang jan baabih minyak lah bana nyo kato bajawek gayaun basambuik.sakaian titah kumbali bakeh sutan. (sutan) sapanjang pambarian angku satitiak jadikan lauik basa sakepa jadikan gunuang tnggi,bapacik arek baganggam taguah siang dipatungkek malam jadikan suluah. (Sutan ka sidi) manyo sidi,aratinyo karano lah tajun sambah jo titah dek bapak kito.tantu suatu kato bakandak jawek suatu gayuang bakandak sambuik.adopun maso sabalunnyo,pail ah kami batanyokan pulang lah bakadukan ka niniak mamak nan gadang basa batuah.dek niniak mamak baalam laweh bapadang lapang,indak tarago bananti hari lah bapambari niniak mamak.a nyo nan jadi pambari niniak mamak.lah bananyo kato bajwek gayuang basambuik.samantangpun baitu barih nak jan nyo ilang jajak jan lipue.adaik bajalan bamulah adaik bakato bariyo.sakarang jalan nan kadipamulahkan kato nan kadipariyokan bakeh sidi.dimakoh katarabiknyo bak padi katumbuahnyo bak bijo dikato nan kamanjawek digayuang kamanyambuik kabanaran bapak kito nan katangah.ikolah jalan nan bapamulahkan kato nan bapariyokan bakeh sidi,sakian sambah (Sidi ka sutan) sampai dek sutan.aratinyo bana nan katangah dek sutan karano lah tajun sambah jo titah dek bapak kito.tantu suatu kato bakandak jawek suatu gayuang bakandak sambuik.adopun maso sabalunnyo,tinggi alah bajuluak randah lah bajambo.painyo kami tanyokan pulang lah kadukan ka niniak mamak nan gadang basa batuah.dek niniak mamak baalam laweh bapadang lapang,indak tarago bananti hari lah bapambari niniak mamak.a nyo nan jadi pambari niniak mamak.lah bananyo kato bajwek gayuang basambuik.samantangpun baitu barih nak jan nyo ilang jajak jan lipue.adaik bajalan bamulah adaik bakato bariyo.sakarang jalan nan kadipamulahkan kato nan kadipariyokan bakeh sidi.dimakoh katarabiknyo bak padi katumbuahnyo bak bijo dikato nan kamanjawek digayuang kamanyambuik kabanaran bapak kito nan katangah.ikolah jalan nan bapamulahkan kato nan bapariyokan bakeh sidi,iyo baitu? (sutan) bana (sidi) sapnjang kabanaran sutan lah dalam barih jo balabeh lah dalam cupak nanjo gantang,lalunyo dalam nantun.bajalan bapariyokan bajalan bapamulahkan.jalan nan tapariyokan di sutan batarimo suko di ambo.baa pulokoh,dek ambo nan duduak sabalah kamari lai baduo batigo pulo.kok batariak dikami bajalan bamulah bakato bariyo lai koh di sutan ka babari.kumbalai bakeh sutan. (sutan) Aratinyo buah kabanaran sidi kini nantun jalan nan tapariyokan di sutan batarimo suko di ambo.baa pulokoh,dek ambo nan duduak sabalah kamari lai baduo batigo pulo.kok batariak dikami bajalan bamulah bakato bariyo lai koh di sutan ka babari.iyo baitu? (sidi) bana (sutan) sapanjang kabanaran sidi lah dalam takuak tabang tibo,lah dalam garih makanan pahek.lalunyo dalam nantun.karano uitu pituah rang tuo,barih jan hilang jajak jan lipue.adaik bakato bariyo adaik bajalan bamulah.sakarang kato kabapariyokan jalan kadipamulahkan dek sidi.kok diambo bana bananti. (sidi) .aratinyo bana nan katangak dek sutan karano uitu pituah rang tuo,barih jan hilang jajak jan lipue.adaik bakato bariyo adaik bajalan bamulah.sakarang kato kabapariyokan jalan kadipamulahkan dek sidi,kok di kami bana mananti.yo baitu (sutan)bana (sidi) ndak tarago baulang sapanjang pambarian sutan,bana bapariyokan. (bana bananti) (sidi ka rangkayo) rang kayo,aratinyo karano bisiak lah kadangaran himbau lah kalampauan di dunsanak kito sabalah ka mudiak.karano lah tajun sambah jo titah di bapak kito.tantu kato bajawek gayuang basambuik.sakarang dimakoh katarabiknyo nan bak padi katumbuahnyo nan bak bijo dikato nan kamanjawek gayuang kamanyambuik kabanaran bapak kito nan katangah.ikolah jlan nan bapamulahkan kato nan bapariyokan bakeh rangkayo. (rangkayo ka sidi) sampai dek sidi.aratinyo karano bisiak lah kadangaran himbau lah kalampauan di dunsanak kito sabalah ka mudiak.karano lah tajun sambah jo titah di bapak kito.tantu kato bajawek gayuang basambuik.sakarang dimakoh katarabiknyo nan bak padi katumbuahnyo nan bak bijo dikato nan kamanjawek gayuang kamanyambuik kabanaran bapak kito nan katangah.ikolah jlan nan bapamulahkan kato nan bapariyokan bakeh rangkayo.yo baitu? (sidi) bana (rangkayo ka sidi)rupo ruponyo di sidi barih nadak hilang jajak ndak lipue.lalunyo dalam nantun,bajalan bapamulahkan bakato bapariyokan.jalan nan tapamulahkan kato nan tapariyokan dek sidi batarimo suko diambo.di tantangan kato nan kamanjawek gayuang nan kamanyambuik kabanaran bapak nan katangah .nak lamak siriah lega carano lamak kato lega bunyi, dikato nan kamanjawek kumbali kapado sutan,pihak mangumbalikan kumbali ka sidi .nan kami disiko lah samo didalam.sakian sambah. (sidi ka rangkayo) Alah sampai dek kayo? (rangkayo) umpamo alah (sidi ka rangkayo) Aratinyo nan manjadi buah bana di kayo kini nantun di tantangan kato nan kamanjawek gayuang nan kamanyambuik kabanaran bapak nan katangah .nak lamak siriah lega carano lamak kato lega bunyi, dikato nan kamanjawek kumbali kapado sutan,pihak mangumbalikan kumbali ka sidi .nan kami disiko lah samo didalam.iyo baitu? (rangkayo) lah bananyoh (sidi ka rangkayo) spanjang kabanaran sidi lah rancak susunnyo nan bak siriah lah rancak ririknyo nan bak pinang. nak lamak siriah lega carano lamak kato lega bunyi, dikato nan kamanjwek kumbali kapado sutan.kok di ambo bana bakumbalikan. (sidi ka sutan) manyo sutan (sutan)manitahlah (sidi ka sutan) aratinyo parundiangan kito antaro jo sutan iyolah talaun talalai.talaunnyo tarago kabukik mancari angin ,kalurah mancari aie.dek hari kolah nan elok kutiko kolah nan baiak,lakeh dapek dikami bulek nan sagiliang pipiah nan satapiak.dibulekkan aie ka pambuluah dibulekan kato ka mupakaik.a nyo nan manjadi mupakaik kami nan sabalah kamari,dipihak kamanarabik an nan bak padi manumbuahkan bak bijo,dikato nan kamanjawek di gayuang kamanyambuik kabanaran bapak nan katanagah iyolah karano lah sutan nan baulu jawek di sutan pulo katarabiknyo.kumbali bakeh sutan. (sutan ka sidi)aratinyo sapanjang titah nan katangah dek sidi..dek hari kolah nan elok kutiko kolah nan baiak,lakeh dapek dikami bulek nan sagiliang pipiah nan satapiak.dibulekkan aie ka pambuluah dibulekan kato ka mupakaik.a nyo nan manjadi mupakaik kami nan sabalah kamari,dipihak kamanarabik an nan bak padi manumbuahkan bak bijo,dikato nan kamanjawek di gayuang kamanyambuik kabanaran bapak nan katanagah iyolah karano lah sutan nan baulu jawek di sutan pulo katarabiknyo.iyo baitu? (sidi) bana (sutan ka sidi) sapanjang kabanaran sidi mambanai ambo.,dipihak nan baulu jawek iyolah diambo. namun sakiro nantun,nak rancak lega carano nak elok lega bunyi.elok juolah di sidi nan kamanarabik an.kumbali bakeh sidi. (sidi ka sutan)aratinyo nan manjadi bana dek sutan,nak rancak lega carano nak elok lega bunyi.elok juolah di sidi nan kamanarabik an.ityo baitu? (sutan)bana (Sidi ka sutan)sapanjang kabanaran sutan lah dalam takuak tabang tibo,lah dalam garih makanan pahek,lalunyo dalam nantun nak rancak lega carano nak elok lega bunyi mambanai ambo.namun sakiro nantun,bak pituah urang tuo.adaik bajalan ba nan tau adaik bakato ba nan pandai.tarabik an lah dek sutan mairiangan ambo.sakian sambah. (stuan ka sidi) aratinyo nan manjadi buah ban dek sidi,nak rancak lega carano nak elok lega bunyi mambanai ambo.namun sakiro nantun,bak pituah urang tuo.adaik bajalan ba nan tau adaik bakato ba nan pandai.tarabik an lah dek sutan mairiangan ambo,yo baitu. (sidi) sakiro nantun (sutan) sapanjang kabanaran sidi lah dalam barih jo balabeh lah dalam lingkuang cupak jo gantang.lalunyo dalam nan tun.bak gurindam rang tuo. singgalang lereang malereang dilereang nagari pandaisikek mandaki jalan ka tanjuang tasabuik nagari ampek koto dipapanjang namuah panjang elok di kumpa nak nyo singkek nan bak maetong kain saruang disinan juo katibonyo. karano lah sapareh tu bana sidi mangumbalikan bakeh ambo.kok jadih jadih juo.namun sakiro nantun,kok senteang nak di bilai kurang yo batukuak dek sidi. (sidi)indak bapabia tagamang sutan

Sudah umum diketahui bahwa mengolah sayur dan buah bisa mempengaruhi kadar nutrisi yang ada di dalamnya. Seperti memasak sayuran yang ditengarai bisa mengurangi nutrisi, begitu juga dengan membekukan buah dan sayur. Faktanya, beberapa buah dan sayuran memang bisa kehilangan rasa dan nutrisi di dalamnya ketika dibekukan. Namun ada juga buah dan sayur yang tetap bernutrisi meski sudah dibekukan.

Sudah umum diketahui bahwa mengolah sayur dan buah bisa mempengaruhi kadar nutrisi yang ada di dalamnya. Seperti memasak sayuran yang ditengarai bisa mengurangi nutrisi, begitu juga dengan membekukan buah dan sayur. Faktanya, beberapa buah dan sayuran memang bisa kehilangan rasa dan nutrisi di dalamnya ketika dibekukan. Namun ada juga buah dan sayur yang tetap bernutrisi meski sudah dibekukan.

Berikut adalah beberapa jenis buah dan sayuran terbaik yang tetap bernutrisi meski dibekukan atau disajikan dalam keadaan dingin.

1. Jagung
Jika Anda membandingkan jagung kemasan dalam kaleng dengan jagung yang dibekukan dalam plastik, Anda pasti merasakan bahwa jagung yang dibekukan masih telah memiliki rasa yang lebih enak jika dibandingkan dengan yang dikemas dalam kaleng. Michael Ferraro dari Delicatessen di New York City telah menjelaskan bahwa membekukan jagung akan meningkatkan jumlah lutein dan zeaxanthin yang ada di dalamnya hingga 118 persen. Zeaxanthin adalah karotenoid yang membantu untuk mencegah penurunan kemampuan penglihatan. Meski begitu, untuk kualitas terbaik sebaiknya konsumsi jagung beku maksimal enam bulan, jangan lebih dari itu.

2. Kacang polong
Kacang polong yang beku telah memiliki rasa dan tekstur yang hampir sama dengan kacang polong yang masih segar. Penelitian yang diterbitkan dalam Journal of Food Science mengungkap bahwa membekukan kacang polong justru bisa meningkatkan jumlah antioksidan yang ada di dalamnya. Selain itu, kacang polong juga telah mengandung 13 persen kebutuhan vitamin C yang Anda butuhkan. Penelitian di UC Davis juga menemukan bahwa kacang polong hanya kehilangan sepersepuluh vitamin C di dalamnya jika disimpan dalam freezer selama satu tahun.

3. Bayam
Sebuah penelitian di Polandia telah menemukan bahwa bayam yang didinginkan justru mengandung lebih banyak kalsium dibandingkan dengan bayam segar. Cara mengolahnya adalah dengan mengukusnya sebentar untuk dapat menghancurkan dinding sel dan membuat antioksidan di dalamnya lebih mudah diakses. Namun sebaiknya jangan menyimpan bayam terlalu lama. Penelitian tersebut juga menunjukkan bahwa folat dalam bayam yang ampuh untuk melawan penyakit jantung akan menurun hingga 43 persen jika disimpan dalam waktu tiga sampai enam bulan.

4. Blueberry
Membekukan blueberry diketahui tak akan bisa menurunkan jumlah antioksidan yang ada di dalamnya. Antioksidan itu adalah anthocyanins, yaitu jenis flavonoids yang mencegah penyakit jantung dan kanker, seperti dalam penelitian di Romania. Anda juga bisa membiarkan blueberry beku untuk mencari dengan sendirinya di suhu ruangan. Namun penelitian mengungkap bahwa jika Anda melelehkannya menggunakan microwave selama satu menit, flavonoid di dalamnya akan meningkat. Selain itu, pastikan untuk tidak menyimpannya lebih dari empat bulan.

5. Ceri
Ketika dibekukan, zat anthocyanins yang ada dalam ceri akan menjadi semakin banyak. Anthocyanins adalah salah satu zat yang ampuh melawan kanker. Namun berdasarkan sebuah penelitian di Journal of Food Science, Anda akan kehilangan banyak nutrisi di dalamnya jika terlalu lama menyimpan. Dalam waktu tiga bulan, polyphenol yang ada di dalamnya akan menurun hingga 25 persen dan kembali turun hingga 50 persen jika disimpan selama enam bulan.

Itulah beberapa sayuran dan buah yang masih nikmat untuk dikonsumsi sebagai makanan beku. Membekukan buah dan sayuran di atas justru akan meningkatkan jumlah nutrisi di dalamnya.

Ms. Rendell was a prolific writer of intricately plotted mystery novels that combined psychological insight, social conscience and teeth-chattering terror.

BALTIMORE — In the afternoons, the streets of Locust Point are clean and nearly silent. In front of the rowhouses, potted plants rest next to steps of brick or concrete. There is a shopping center nearby with restaurants, and a grocery store filled with fresh foods.

And the National Guard and the police are largely absent. So, too, residents say, are worries about what happened a few miles away on April 27 when, in a space of hours, parts of this city became riot zones.

“They’re not our reality,” Ashley Fowler, 30, said on Monday at the restaurant where she works. “They’re not what we’re living right now. We live in, not to be racist, white America.”

As Baltimore considers its way forward after the violent unrest brought by the death of Freddie Gray, a 25-year-old black man who died of injuries he suffered while in police custody, residents in its predominantly white neighborhoods acknowledge that they are sometimes struggling to understand what beyond Mr. Gray’s death spurred the turmoil here. For many, the poverty and troubled schools of gritty West Baltimore are distant troubles, glimpsed only when they pass through the area on their way somewhere else.

Photo
 
Officers blocked traffic at Pennsylvania and West North Avenues after reports that a gun was discharged in the area. Credit Drew Angerer for The New York Times

And so neighborhoods of Baltimore are facing altogether different reckonings after Mr. Gray’s death. In mostly black communities like Sandtown-Winchester, where some of the most destructive rioting played out last week, residents are hoping businesses will reopen and that the police will change their strategies. But in mostly white areas like Canton and Locust Point, some residents wonder what role, if any, they should play in reimagining stretches of Baltimore where they do not live.

“Most of the people are kind of at a loss as to what they’re supposed to do,” said Dr. Richard Lamb, a dentist who has practiced in the same Locust Point office for nearly 39 years. “I listen to the news reports. I listen to the clergymen. I listen to the facts of the rampant unemployment and the lack of opportunities in the area. Listen, I pay my taxes. Exactly what can I do?”

And in Canton, where the restaurants have clever names like Nacho Mama’s and Holy Crepe Bakery and Café, Sara Bahr said solutions seemed out of reach for a proudly liberal city.

“I can only imagine how frustrated they must be,” said Ms. Bahr, 36, a nurse who was out with her 3-year-old daughter, Sally. “I just wish I knew how to solve poverty. I don’t know what to do to make it better.”

The day of unrest and the overwhelmingly peaceful demonstrations that followed led to hundreds of arrests, often for violations of the curfew imposed on the city for five consecutive nights while National Guard soldiers patrolled the streets. Although there were isolated instances of trouble in Canton, the neighborhood association said on its website, many parts of southeast Baltimore were physically untouched by the tumult.

Tensions in the city bubbled anew on Monday after reports that the police had wounded a black man in Northwest Baltimore. The authorities denied those reports and sent officers to talk with the crowds that gathered while other officers clutching shields blocked traffic at Pennsylvania and West North Avenues.

Lt. Col. Melvin Russell, a community police officer, said officers had stopped a man suspected of carrying a handgun and that “one of those rounds was spent.”

Colonel Russell said officers had not opened fire, “so we couldn’t have shot him.”

Photo
 
Lambi Vasilakopoulos, right, who runs a casual restaurant in Canton, said he was incensed by last week's looting and predicted tensions would worsen. Credit Drew Angerer for The New York Times

The colonel said the man had not been injured but was taken to a hospital as a precaution. Nearby, many people stood in disbelief, despite the efforts by the authorities to quash reports they described as “unfounded.”

Monday’s episode was a brief moment in a larger drama that has yielded anger and confusion. Although many people said they were familiar with accounts of the police harassing or intimidating residents, many in Canton and Locust Point said they had never experienced it themselves. When they watched the unrest, which many protesters said was fueled by feelings that they lived only on Baltimore’s margins, even those like Ms. Bahr who were pained by what they saw said they could scarcely comprehend the emotions associated with it.

But others, like Lambi Vasilakopoulos, who runs a casual restaurant in Canton, said they were incensed by what unfolded last week.

“What happened wasn’t called for. Protests are one thing; looting is another thing,” he said, adding, “We’re very frustrated because we’re the ones who are going to pay for this.”

There were pockets of optimism, though, that Baltimore would enter a period of reconciliation.

“I’m just hoping for peace,” Natalie Boies, 53, said in front of the Locust Point home where she has lived for 50 years. “Learn to love each other; be patient with each other; find justice; and care.”

A skeptical Mr. Vasilakopoulos predicted tensions would worsen.

“It cannot be fixed,” he said. “It’s going to get worse. Why? Because people don’t obey the laws. They don’t want to obey them.”

But there were few fears that the violence that plagued West Baltimore last week would play out on these relaxed streets. The authorities, Ms. Fowler said, would make sure of that.

“They kept us safe here,” she said. “I didn’t feel uncomfortable when I was in my house three blocks away from here. I knew I was going to be O.K. because I knew they weren’t going to let anyone come and loot our properties or our businesses or burn our cars.”

Artikel lainnya »